مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شرکت فرودگاه های استان و سازمان صمت تخلفات مربوط به گران فروشی پروازهای مشهد –نجف را گزارش کنند تا برابر قانون با آنها برخورد صورت بگیرد.

 نهادهای نظارتی گران فروشی بلیت مشهد-نجف را گزارش کنند

سید مرتضی مدنی در گفتگو با قدس آنلاین درباره گران فروشی احتمالی برخی ایرلاین ها برای بلیت پرواز مشهد-نجف در استانه اربعین حسینی اظهار کرد: شرکت فرودگاه های خراسان رضوی و سازمان صمت به عنوان مراجع نظارتی باید در این زمینه نظارت های لازم را انجام و هر گونه تخلف را ثبت و به تعزیرات حکومتی گزارش کنند تا مورد رسیدگی قانونی قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این موضوع که سازمان صمت اعلام کرده است که تخلف و گران فروشی صورت گرفته است ، تصریح کرد: اگر در این باره تخلف صحیح و محرز شده است این دو دستگاه فرم تخلف را تکمیل و به صورت فوری به تعزیرات ارسال کنند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه با متخلفان برابر قانون برخورد صورت خواهد گرفت،افزود: در حال حاضر قاضی سیارتعزیرات در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مستقر نمی باشد اما اگر مراجع مربوطه از ما این تقاضا را داشته باشند در جهت استقرار و حضور در این مکان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

گفتنی است طبق ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی ۱۵ شهریور تا ۳۰ شهریور امسال قیمت بلیط پروازهای اربعین از فرودگاه‌های مشهد، کرمان، یزد و زاهدان به نجف و بغداد و بالعکس به صورت یک طرفه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و به صورت دو طرفه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است اما بررسی سایت های فروش بلیط پرواز نشان می دهد تا لحظه انتشار این گزارش هنوز قیمت ها کاهش نیافته و پرواز مشهد به نجف به صورت یکطرفه در بازه زمانی ۱۵ شهریور تا ۱۸ شهریور بین ۱۲ میلیون تا ۱۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان و به صورت دو طرفه بین ۱۳ تا ۲۹ میلیون تومان می باشد.

حال این سوال پیش می آید چرا با وجود تاکید تمام مسئولان بر نرخ گذاری مصوب پروازهای اربعین و ضرورت اجرای آن توسط ایرلاین ها هر ساله شاهد افزایش افسار گسیخته قیمت پروازهای اربعین هستیم و کسی جوابگوی این مسئله نمی باشد!

انتهای پیام

خبرنگار: رضا طلبی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.